تداوم سه شنبه های تکریم با اجرای ویژه برنامه ۱۸ اسفند 
تداوم سه شنبه های تکریم با اجرای ویژه برنامه ۱۸ اسفند 

تداوم سه شنبه های تکریم با اجرای ویژه برنامه ۱۸ اسفند 

شامگاه امشب ۱۹ اسفند ویژه برنامه ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از امام جماعت و فعالین مسجد در مسجد امام علی (ع) جیرفت برگزار شد.
شناسه خبر : 1036138 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۱۹ اسفند ویژه برنامه ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در تداوم سه شنبه های تکریم با تجلیل از امام جماعت و فعالین مسجد در مسجد امام علی (ع) جیرفت برگزار شد.



«مجید خوبی زاده» در این مراسم، ضمن تبریک ۱۸ اسفند، گفت: در راستای ماموریتی که شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمينه‌ مقابله با تهاجم فرهنگی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي واگذار کرد و به منظور احيای نقش واقعی فرهنگی و تبلیغی مساجد، هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اسفند سال ۱۳۷۱ طبق مصوبه‌ ۳۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از بدو تاسیس تاکنون در حوزه های مختلفی همچون قرآنی، فرهنگی، هنری و اجتماعی فعالیت کرده اند.


وی بیان کرد: ساماندهی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد نیاز به زیرساخت داشت که الحمدالله با راه اندازی سامانه بچه های مسجد این مهم محقق شد.


خوبی زاده ادامه داد: سامانه بچه های مسجد شرایطی را فراهم کرد تا کانون های فرهنگی هنری مساجد از این طریق فعالیت های خود را انعکاس داده و کانون ها با برنامه ها و فعالیت های یکدیگر آشنا شده و نیز  زمینه رقابت سالم را به وجود آورده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ضمن تبریک موفقیت کانون امام علی (ع) در مرحله مقدماتی طرح ملی ایران قوی، ابراز کرد: این موفقیت مرهون هدایت و راهنمایی های صحیح امام جماعت مسجد، استفاده از همفکری و ظرفیت افراد با تجربه مسجد در کنار استفاده از نیروهای جوان مسجدی، تعامل و همکاری با پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران است.


وی تاکید کرد: همه ارکان دست به دست یکدیگر دادند تا کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) بتواند به یک کانون مسجدی موفق تبدیل شود.


خوبی زاده خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز طرح ملی سه شنبه های تکریم با جدیت این طرح ملی را اجرا کرده اند و در این زمینه نیز جزء کانون های پیشرو و برتر استان هستند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: ۱۸ اسفند نماد پیوند جوانان با مساجد، بهانه ای شد تا از فعالیت ها و تلاش های خالصانه فعالان کانون های مساجد جنوب کرمان قدردانی و تشکر کنیم.

 

تجلیل از ۸ فعال برتر مسجدی 



«یونس میجانی» در حاشیه این مراسم از تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم خبر داد و گفت: امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در راستای بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، از فعالین مسجد امام علی (ع) تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در تشریح این خبر، ابراز کرد: این مراسم با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، هیئت امنا و جمعی از اهالی محله مسجد برگزار شد.


وی افزود: در این مراسم ۸ نفر از فعالین برتر مسجدی از جمله امام جماعت مسجد، مدیر سابق کانون فرهنگی هنری امام علی (ع)، مسئول کتابخانه، یک کتابدار برادر، ۲ کتابدار خواهر و نیز ۲ نفر از فعالان برتر عضو این کانون فرهنگی هنری تجلیل شدند.


میجانی بیان کرد: با توجه به این که حجت الاسلام شهدادی امام جماعت مسجد همواره در اجرای برنامه های مسجد محور کانون امام علی (ع) یار و یاور ما بوده و همچنین از حسن بهرامی به دلیل تلاش در ۱۰ سال مدیریت این کانون فرهنگی هنری تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: خدا را شاکریم که ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصتی دست داد تا از زحمات و تلاش بی وقفه این بزرگواران تجلیل کنیم.

پایان پیام/ 586